• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 64 No. 1 (2024)

Published: 2024-09-01

Full Issue

Évf. 64 szám 1 (2024) (Magyar)

Tanulmányok

Recovery of people with psychosocial disabilities

– life history events in the light of Liberman’s recovery model

Péter Szabó, Márta Piczil

3-22

PDF (Magyar)

Porsperity or well-bwing?

One of the keys to school succes

Dóra Roszik

23-34

PDF (Magyar)

Signs and forms of aggression and bullying at school

Kitti Horcsák-Szabó, Nóra Újvári, Renáta Kovács-Berta

35-49

PDF (Magyar)

The changing role of parents as conveyors of culture, and its contemporary impact

Anita Tőke

50-63

PDF (Magyar)

Műhely

Cooperative learning and teamwork at school and at work

Nelli Pelesz

64-73

PDF (Magyar)

The role of the social worker as a support professional in co- education

Anikó Gál

74-88

PDF (Magyar)

Mappa

The role of family influences in the development of deviant behaviors

Hanna Kiss

89-104

PDF (Magyar)

Szemle

20 év megpróbáltatás fél év sikerért Melis Fanni: Szennyeses könyv

Arany Könyvek Kiadó, 2023

Fanni Melis, Alexandra Kovácsné Baksa

105-108

PDF (Magyar)

Rákó Erzsébet és Soós Zsolt (2017): Kihívások és válaszok − Tanulmányok a szociálpedagógia területéről

Debreceni Egyetemi Kiadó

Annamária Nagy

109-112

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Developed By

Open Journal Systems

Publisher
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Publisher's headquarters
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Responsible publisher
dean of the faculty
Editor-in-chief
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Print)
ISSN 2786-3212 (Online)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.