• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 62 szám 1 (2022)

Megjelent: 2022-06-10

Teljes szám

Évf. 62 szám 1 (2022)

Tanulmányok

Az általános iskolai tanárképzés bevezetése körüli vita (1945−1947)

Fizel Natasa

3-21

PDF

Generációk-Médiapedagógia

Gondolatok a tudatos médiahasználatról

Gál Anikó

22-33

PDF

A tesztszorongás hatása az iskolai teljesítményre

Roszik Dóra

34-46

PDF

Műhely

A pedagógusképző rendszerek megújításának lehetőségei

Repülőrajt – az OECD jelentése a tanárképzés fejlesztéséről

Pelesz Nelli

47-65

PDF

Fókuszban az óvodai és iskolai szociális segítés

tények és dilemmák

Piczil Márta

66-80

PDF

Mappa

A párkapcsolati erőszak mint női alárendeltséget és családi diszfunckiót eredményező jelenség

Bata Szimonella

81-94

PDF

A fiatalkorban kialakuló szerhasználat és a család kapcsolata

Balla Mihály

95-109

PDF

Szemle

„Csak a reménytelenekért adatott nekünk a remény.” Donáth Péter: Pedagógusok az 1918−1919. évi politikai forgószélben című kötetéről

Trezor Kiadó, 2020. 566 p.

Pelesz Nelli

110-113

PDF

Reflexiók egy új angol nyelvkönyv megjelenéséhez

Major Ferencné

114-118

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Developed By

Open Journal Systems

Szerkesztőség
SZTE JGYPK Alkalmazott Pedagógiai Intézet
6725 Szeged, Hattyas sor 10.

Főszerkesztő
Fizel Natasa

Felelős szerkesztők
Tóth Sándor Attila, Varga Emőke

Olvasószerkesztő
Basch Éva

Szerkesztőségi titkár
Hajós Zsófia

Szerkesztőbizottság
Endrődy Orsolya (ELTE)
Hegedűs Judit (NKE)
Jaskóné Gácsi Mária (ME)
Molnár György (ÓE)
Németh Balázs (PTE)
Tőkéné Molnár Gizella (SZTE)

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadó székhelye
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Felelős kiadó személy
a kar dékánja

ISSN 2063-3734 (Nyomtatott)
ISSN 2786-3212 (Online)

 

 

A kiadói rendszerről