• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 62 No. 1 (2022)

Published: 2022-06-10

Full Issue

Évf. 62 szám 1 (2022) (Magyar)

Tanulmányok

The Debate on the Introduction of Primary Teacher Training (1945–1947)

Natasa Fizel

3-21

PDF (Magyar)

Generations-Media Pedagogy

Reflections on Conscientious Media Literacy

Anikó Gál

22-33

PDF (Magyar)

The Impact of Test Anxiety on School Performance

Dóra Roszik

34-46

PDF (Magyar)

Műhely

Possibilities for the Renewal of Teacher Training Systems

Flying start- OECD Report on Improving Teacher Education

Nelli Pelesz

47-65

PDF (Magyar)

Focus on Pre- and Primary School Social Support

Facts and Dilemmas

Márta Piczil

66-80

PDF (Magyar)

Mappa

Domestic Violence as a Phenomenon Leading to Female Subordinacy and Family Dysfunctions

Szimonella Bata

81-94

PDF (Magyar)

The Relationship Between Substance Use in Adolescence and Family Background.

Mihály Balla

95-109

PDF (Magyar)

Szemle

„Csak a reménytelenekért adatott nekünk a remény.” Donáth Péter: Pedagógusok az 1918−1919. évi politikai forgószélben című kötetéről

Trezor Kiadó, 2020. 566 p.

Nelli Pelesz

110-113

PDF (Magyar)

Reflexiók egy új angol nyelvkönyv megjelenéséhez

Ferencné Major

114-118

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Developed By

Open Journal Systems

Publisher
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Publisher's headquarters
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Responsible publisher
dean of the faculty
Editor-in-chief
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Print)
ISSN 2786-3212 (Online)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.