• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 64 No. 2 (2024)

Published: 2024-10-01

Full Issue

Évf. 64 szám 2 (2024) (Magyar)

Tanulmányok

Beszédfeldolgozást vizsgáló tesztek iskoláskorig

Valéria Juhász, Márta Radics

3-30

PDF (Magyar)

A könnyen érthető nyelv nemzetközi irányelveinek képekre vonatkozó útmutatásainak kvalitatív elemzése

Lili Ladányi

31-45

PDF (Magyar)

A morfológiai tudatosság mérése és fejlesztésének hatása a szövegértési képességre 9. osztályos szakiskolai tanulók körében

Blanka Bartha

46-63

PDF (Magyar)

Műhely

Possibilities for strengthening family competencies in early childhood intervention

Help for families raising disabled children

Andrea Szabóné Harangozó

74-81

PDF (Magyar)

Mappa

Investigation of number concept and calculation problems based on the opinions of special education teachers

Nóra Kovács, Mónika Mucsiné Erdei

82-94

PDF (Magyar)

Szemle

Schnell Zsuzsa (2016): Az elme nyelve. Társalgás és nyelvfejlődés.

Akadémiai Kiadó, Budapest.

Alinka Molnár-Tóth

95-96

PDF (Magyar)

Megelőzési technikák és képzetek az iskolai agresszióról. Czető Krisztina (2013): Veszélyes üzem a katedra?

ELTE Eötvös Kiadó, Budapest.

Dávid Pénzes

97-100

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Developed By

Open Journal Systems

Publisher
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Publisher's headquarters
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Responsible publisher
dean of the faculty
Editor-in-chief
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Print)
ISSN 2786-3212 (Online)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.