• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 64 szám 2 (2024)

Megjelent: 2024-10-01

Teljes szám

Évf. 64 szám 2 (2024)

Tanulmányok

Beszédfeldolgozást vizsgáló tesztek iskoláskorig

Juhász Valéria, Radics Márta

3-30

PDF

A könnyen érthető nyelv nemzetközi irányelveinek képekre vonatkozó útmutatásainak kvalitatív elemzése

Ladányi Lili

31-45

PDF

A morfológiai tudatosság mérése és fejlesztésének hatása a szövegértési képességre 9. osztályos szakiskolai tanulók körében

Bartha Blanka

46-63

PDF

Műhely

A családi kompetenciák erősítésének lehetőségei a kora gyermekkori intervencióban

Segítség a sérült gyermeket nevelő családoknak

Szabóné Harangozó Andrea

74-81

PDF

Mappa

A számfogalom és a számolási hibák vizsgálata gyógypedagógusok véleménye alapján

Kovács Nóra, Mucsiné Erdei Mónika

82-94

PDF

Szemle

Schnell Zsuzsa (2016): Az elme nyelve. Társalgás és nyelvfejlődés.

Akadémiai Kiadó, Budapest.

Molnár-Tóth Alinka

95-96

PDF

Megelőzési technikák és képzetek az iskolai agresszióról. Czető Krisztina (2013): Veszélyes üzem a katedra?

ELTE Eötvös Kiadó, Budapest.

Pénzes Dávid

97-100

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Developed By

Open Journal Systems

Szerkesztőség
SZTE JGYPK Alkalmazott Pedagógiai Intézet
6725 Szeged, Hattyas sor 10.

Főszerkesztő
Fizel Natasa

Felelős szerkesztők
Tóth Sándor Attila, Varga Emőke

Olvasószerkesztő
Basch Éva

Szerkesztőségi titkár
Hajós Zsófia

Szerkesztőbizottság
Endrődy Orsolya (ELTE)
Hegedűs Judit (NKE)
Jaskóné Gácsi Mária (ME)
Molnár György (ÓE)
Németh Balázs (PTE)
Tőkéné Molnár Gizella (SZTE)

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadó székhelye
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Felelős kiadó személy
a kar dékánja

ISSN 2063-3734 (Nyomtatott)
ISSN 2786-3212 (Online)

 

 

A kiadói rendszerről